Ρύθμιση λειτουργίας του κοιμητηρίου Ραφήνας & Πικερμίου

Υπενθυμίζεται, ότι λόγω των έκτακτων μέτρων που αποφασίστηκαν από την Πολιτεία  για τον περιορισμό διασποράς του COVID-19, τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων των πολιτών κατά το διάστημα ισχύος των συγκεκριμένων διατάξεων,  και βάσει των αποφάσεων της Ιεράς Συνόδου για αναστολή όλων των ιεροπραξιών και θρησκευτικών λειτουργιών  κατά το ίδιο διάστημα,  η πρόσβαση στα Κοιμητήρια των διοικητικών ορίων του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου , επιτρέπεται μόνο για τις απαιτούμενες τελετές (κηδείες, μνημόσυνα)  παρουσία αποκλειστικά, των στενών συγγενών των εκλιπόντων  όπως ο νόμος ορίζει.

Είναι αυτονόητο ότι η τήρηση των παραπάνω θα ισχύσει για όλους μας  και κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδος.

ΠΗΓΗ:EASTRUNNER.GR




ΝΕΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ “DOCTOR NEXT 2 ME” ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ “DOCTOR NEXT 2 ME”  ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ:

Ενημερώνουμε τους πολίτες ότι και ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου συμμετέχει και στηρίζει ενεργά το καινοτόμο σύστημα τηλεϊατρικής,  «Doctor Next 2 Me», το οποίο τέθηκε ήδη δωρεάν στη διάθεση των πολιτών καθ’ όλο το 24ωρο, παρέχοντας τη δυνατότητα ασφαλούς βιντεοκλήσης και επικοινωνίας με ιατρό κάθε ειδικότητας από τους 1124 εγγεγραμμένους εθελοντές ιατρούς, προκειμένου να λάβουν εξειδικευμένες συμβουλές.
Η  εφαρμογή αποτελεί συνέργεια της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ με την εταιρία που ανέπτυξε το «Doctor Next 2 Me», προκειμένου να ενισχυθεί ο τομέας της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και να προστατευθεί περαιτέρω ο ασθενής κατά την παρούσα υγειονομική κρίση.

Ο πολίτης που επιθυμεί  δύναται να επικοινωνήσει όλο το 24ωρο με ιατρό όλων των ειδικοτήτων λαμβάνοντας εξειδικευμένες συμβουλές.Οι κινήσεις για τη βιντεοκλήση είναι πολύ απλές:
1. κατεβάζουμε την εφαρμογή DoctorNext2Me από το GOOGLE PLAY
2. επιλέγουμε έναν από τους διαθέσιμους γιατρούς
3. επικοινωνούμε μαζί του με το πάτημα ενός κουμπιού

ΠΗΓΗ:EASTRUNNER.GR




206 αιτήματα στήριξης συμπολιτών μας έχουν καλυφθεί μέχρι σήμερα από το Κέντρο Επιχειρήσεων του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου

«206 αιτήματα στήριξης  συμπολιτών μας έχουν καλυφθεί μέχρι σήμερα από το Κέντρο Επιχειρήσεων του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου».

«Με διπλή βάρδια προσωπικού η λειτουργία του Κέντρου από Μεγάλη Τρίτη 14 Απριλίου 2020».   

1.    «ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ»:

Διακόσια έξι (206) αιτήματα βοήθειας, κυρίως φαρμακευτικού υλικού , συνταγογραφήσεων, προμήθειας ειδών πρώτης ανάγκης, αλλά και παροχής οδηγιών και πληροφοριών  προς τους συμπολίτες μας, καλύφθηκαν από το Κέντρο Επιχειρήσεων και το Δημοτικό τηλεφωνικό κέντρο (22940-22222) Βοήθειας και Στήριξης,  που λειτούργησε άμεσα ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου και η Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσεων, σε συνεργασία με τα ΝΠΔΔ (Φ. Καβουνίδης και ΔΟΠΑΠ)  και το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» , κατά τη διάρκεια εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αποτροπή της διασποράς  του COVID-19.

Ειδικότερα:

·         65 αιτήματα αφορούσαν σε συνταγογραφήσεις συμπολιτών μας που αδυνατούν ή δεν πρέπει να βγουν από το σπίτι

·         35 αιτήματα αφορούσαν σε προμήθεια απαραίτητου φαρμακευτικού υλικού από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και παράδοσής τους  κατ’ οίκον

·         21 αιτήματα αφορούσαν βοήθεια και παροχή ειδών πρώτης ανάγκης.

·         85 αιτήματα αφορούσαν σε παροχή συγκεκριμένης πληροφόρησης των πολιτών

Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου, με εντολή του Δημάρχου Ευάγγελου Μπουρνούς διπλασιάζει από την Μ. Τρίτη για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών τη δύναμη βάρδιας στο κέντρο επιχειρήσεων και το τηλεφωνικό κέντρο:

«ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ – ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. ΚΑΛΕΣΕ ΜΑΣ 22940-22222. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ»

ΠΗΓΗ:EASTRUNNER.GR




ΚΟΙΤΑ….ΚΟΙΤΑ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΛΑ


«ΚΟΙΤΑ….ΚΟΙΤΑ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΛΑ!!! »

ΚΟΙΤΑ….ΚΟΙΤΑ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΛΑ
ΚΟΙΤΑ….ΚΟΙΤΑ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΛΑ

ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ …
ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΨΗΛΑ.

ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ.
ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ…ΤΑ ΔΑΣΗ ..ΤΑ ΒΟΥΝΑ…ΟΙ ΚΑΜΠΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ …ΟΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ …
ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΣΚΑΕΙ ΤΟ ΚΥΜΑ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΔΑΝΤΕΛΕΣ ΑΠΟ ΑΦΡΟ!
ΠΟΣΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ!
ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΩΝ ΑΓΡΙΩΝ ΖΩΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΤΡΟΦΗΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ.
ΑΓΡΑΦΟΙ ΝΟΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΟΥΤΕ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΙ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ.
ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΦΑΝΕΡΑ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ ΚΑΙ ΠΙΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΜΕΙΝΕΙ ,ΤΟ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΟ.
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΑΛΛΑ ΖΩΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.
ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΒΟΥΝΟ ΜΙΑ ΑΓΕΛΗ ΛΥΚΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ. Ο ΗΓΕΤΗΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΑΓΕΛΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΩΣΕΙ.

ΜΟΝΟΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ…ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΕΙ ΤΗ ΦΥΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ.

ΕΚΕΙ …. ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΑΝΙΑ … ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΦΕΡΟΕΣ
Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΒΑΦΤΗΚΕ ΚΟΚΚΙΝΗ
ΠΟΣΑ ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΚΑΙ ΦΑΛΑΙΝΕΣ ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΝΕΛΕΗΤΟ ΚΙ ΑΝΙΣΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΥΣ ΚΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΓΙΟΡΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΦΡΑΓΙΣΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ ΤΟΥΣ…
ΜΕ ΠΟΣΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΤΟΝ ΤΑΥΡΟΜΑΧΟ ΝΑ ΑΡΓΟΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟΝ ΤΑΥΡΟ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΙΣΗ ΜΑΧΗ ΚΙ ΑΝΟΥΣΙΑ…ΚΙ ΑΣ ΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ , ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΣΧΑ ΟΠΟΥ ΚΟΠΑΔΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΑΡΝΙΩΝ ΞΕΚΛΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ…

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ Η ΑΣΕΒΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΖΩΑ …
ΠΟΣΑ ΔΑΣΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΙΤΕ ΜΕ ΕΜΠΡΗΣΜΟΥΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΥΛΟΤΟΜΙΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΜΑΝΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ
ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΠΛΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ ΤΟ ΞΥΛΟ.

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ.

ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΣΥΜΒΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΛΑΣΕ ΑΥΤΟΣ ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ , ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ.
ΜΑ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΔΟΣ. ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.

ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥΣ.
ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΙ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΣΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΑΡΓΟ ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ.. ΝΑ…ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ..ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΑΡΚΟ…ΚΑΠΟΙΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΚΙ ΑΛΚΟΟΛ …
ΠΟΣΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟ…
ΠΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ…
ΕΓΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΨΗΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ ΜΟΥ
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΥΓΙΗ ΔΑΣΗ ,
ΣΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ…
ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
ΑΛΛΑ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ…
ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΠΩΣ ΥΠΕΡΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ…
ΠΟΣΟ ΛΑΘΟΣ…
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ..
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ…
ΜΟΝΟΝ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…
ΟΤΑΝ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ…
ΔΥΝΑΤΑ ΚΙ ΑΔΥΝΑΜΑ…
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΤΟΜΙΚΑ…
ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΜΑΣ…
ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΒΑΘΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΑ…ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΥ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ – ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook

ΠΗΓΗ:https://www.e-synews.gr/wp/2018/07/20/koita-koita-vathia-mesa-sti-fysi-tha-ta/




27 τρόποι με τους οποίους ο εγκέφαλός μας διαστρεβλώνει την πραγματικότητα

27 τρόποι με τους οποίους ο εγκέφαλός μας διαστρεβλώνει την πραγματικότητα

Τα τελευταία 50 χρόνια, ερευνητές, επιστήμονες, ψυχολόγοι και κοινωνιολόγοι ταυτοποίησαν εκατοντάδες γνωστικές, κοινωνικές και συμπεριφορικές διαδικασίες, αλλά και διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Παρακάτω, συγκέντρωσα 27 προκαταλήψεις τις οποίες θεωρώ απαραίτητες για την αξιολόγηση των αντιλήψεών μας και των πιστεύω μας για τον κόσμο.

27 τρόποι με τους οποίους ο εγκέφαλός μας διαστρεβλώνει την πραγματικότητα
27 τρόποι με τους οποίους ο εγκέφαλός μας διαστρεβλώνει την πραγματικότητα

Τρόποι με τους οποίους ο εγκέφαλός μας διαστρεβλώνει την πραγματικότητα: Η γνώση που συγκεντρώνουμε από τις επιστημονικές μελέτες εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πως ερμηνεύουμε τα στοιχεία. Οι ερμηνείες, όμως, υπακούν στους ίδιους κανόνες που διέπουν τις αντιλήψεις μας για την πραγματικότητα. Είναι γεμάτες παραδοχές, γενικεύσεις, παραλείψεις και λάθη. Στις κοινωνικές επιστήμες, αυτά τα λάθη αποκαλούνται γνωστικές προκαταλήψεις.

Αυτές οι προκαταλήψεις είναι ενσωματωμένες τόσο στους αντιληπτικούς και τους συναισθηματικούς μηχανισμούς του εγκεφάλου όσο και στους γνωστικούς.

Μέχρι να φτάσει η αντιληπτική πληροφορία στη συνείδηση, το άτομο έχει προλάβει να την μετατρέψει σε κάτι καινούργιο και μοναδικό. Αυτή η ανακατασκευή της πραγματικότητας αποτελεί το θεμέλιο πάνω στο οποίο χτίζουμε τα πιστεύω μας για τον κόσμο. Σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των πιστεύω μας παίζει επίσης η λογική, η ορθή σκέψη και η κοινωνική συναίνεση. Οι παράγοντες αυτοί επηρεάζουν και τον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε τον κόσμο. Αν εντοπίσουμε αυτές τις προκαταλήψεις, μπορούμε να γίνουμε πιο πιστοί.

Τα τελευταία 50 χρόνια, ερευνητές, επιστήμονες, ψυχολόγοι και κοινωνιολόγοι ταυτοποίησαν εκατοντάδες γνωστικές, κοινωνικές και συμπεριφορικές διαδικασίες, αλλά και διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Παρακάτω, συγκέντρωσα 27 προκαταλήψεις τις οποίες θεωρώ απαραίτητες για την αξιολόγηση των αντιλήψεών μας και των πιστεύω μας για τον κόσμο.

Η προκατάληψη της οικογένειας. Όλοι μας έχουμε την προδιάθεση να πιστεύουμε αυτόματα τις πληροφορίες που μας παρέχουν μέλη της οικογένειάς μας και στενοί φίλοι. Από τότε που γεννιόμαστε, ο εγκέφαλός μας βασίζεται σε αυτά τα άτομα, γι’ αυτό και τείνουμε να αποδεχόμαστε τον κόσμο χωρίς να ελέγχουμε τα γεγονότα.

Η προκατάληψη της εξουσίας. Τείνουμε να πιστεύουμε ανθρώπους που κατέχουν θέσεις ισχύος και γοήτρου. Τους θεωρούμε πιο αξιόπιστους, χωρίς να ελέγχουμε τις πηγές τους.

Η προκατάληψη της γοητείας. Θεωρούμε πιο αξιόπιστους τους πιο ψηλούς και γοητευτικούς ανθρώπους, επειδή ο εγκέφαλός μας έλκεται από αυτό που τον ευχαριστεί αισθητικά. Οι πιο ευπαρουσίαστοι άνθρωποι έχουν περισσότερες πιθανότητες να μας πείσουν.

Η προκατάληψη της επιβεβαίωσης. Έχουμε την τάση να δίνουμε έμφαση σε πληροφορίες που στηρίζουν τα πιστεύω μας, ενώ υποσυνείδητα αγνοούμε ή απορρίπτουμε πληροφορίες που τα αντικρούουν. Από τη στιγμή που τα πιστεύω μας έχουν ενσωματωθεί στο νευρικό μας κύκλωμα, στοιχεία που αντιτίθεται σε αυτά δεν μπορούν πολλές φορές να εισβάλλουν στις υπάρχουσες διαδικασίες του εγκεφάλου.

Η προκατάληψη της αυτοεξυπηρέτησης. Σε συνδυασμό με την προκατάληψη της επιβεβαίωσης, εμφανίζουμε επίσης την τάση να συντηρούμε πεποιθήσεις που ευνοούν τα προσωπικά μας συμφέροντα και τους προσωπικούς μας στόχους.

Η προκατάληψη της ομάδας. Υποσυνείδητα, υιοθετούμε ευνοϊκή μεταχείριση για τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας μας και σπάνια αμφισβητούμε τα πιστεύω τους, επειδή ο εγκέφαλός μας είναι έτσι κατασκευασμένος, ώστε να αναζητά τη συμφωνία με τους γύρω του.

Η προκατάληψη για άτομα εκτός ομάδας. Γενικά, απορρίπτουμε ή υποτιμούμε τα πιστεύω ανθρώπων που δεν ανήκουν στην ομάδα μας, κυρίως όταν οι πεποιθήσεις τους διαφέρουν αισθητά από τις δικές μας. Επιπλέον, έχουμε τη βιολογική προδιάθεση να αναστατωνόμαστε όταν ερχόμαστε σε επαφή με ανθρώπους διαφορετικού εθνοτικού και πολιτιστικού υποβάθρου – έστω κι αν είναι μέλη της ομάδας μας.

Η προκατάληψη της κοινωνικής συναίνεσης. Όσο περισσότερο οι άλλοι συμφωνούν μαζί μας, τόσο περισσότερο πιστεύουμε ότι οι πεποιθήσεις μας είναι αληθινές. Αντίθετα, όσο περισσότερο διαφωνούν οι άλλοι μαζί μας, τόσο πιθανότερο είναι να καταπιέσουμε και να αμφισβητήσουμε τα ίδια μας τα πιστεύω – ακόμα κι όταν είναι σωστά.

Η προκατάληψη του πλήθους. Αυτή η προκατάληψη αντικατοπτρίζει την τάση μας να υιοθετούμε το σύστημα πεποιθήσεων της ομάδας στην οποία ανήκουμε. Όσο περισσότεροι άνθρωποι μας περιβάλλουν, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να τροποποιήσουμε τα πιστεύω μας για να ταιριάζουν με τα δικά τους.

Η προκατάληψη της προβολής. Συχνά υποθέτουμε, χωρίς να το επαληθεύουμε, ότι τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας μας έχουν παρόμοια πιστεύω, παρόμοιες ηθικές αξίες και βλέπουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια μας. Η CIA περιγράφει αυτή την προκατάληψη ως τη νοοτροπία “όλοι σκέφτονται όπως εμείς” και τη θεωρεί μια από τις πιο επικίνδυνες – επειδή οι διαφορετικοί πολιτισμοί και οι διαφορετικοί τύποι ανθρώπων (όπως οι τρομοκράτες) δεν σκέφτονται όπως εμείς.

Η προκατάληψη της προσμονής. Όταν ψάχνουμε για πληροφορίες, ή όταν κάνουμε κάποια έρευνα, έχουμε την τάση να “ανακαλύπτουμε” αυτό ακριβώς που ψάχνουμε. Στην ιατρική, οι διπλά τυφλές μελέτες έχουν σκοπό να εξαλείψουν αυτή τη διαβρωτική προκατάληψη.

Η προκατάληψη των “μαγικών αριθμών”. Οι αριθμοί επηρεάζουν τα πιστεύω μας εξαιτίας των ισχυρών ποσοτικών λειτουργιών του εγκεφάλου. Όσο πιο μεγάλος και υποβλητικός είναι ένας αριθμός, τόσο μεγαλύτερη είναι και η συναισθηματική του αντίδραση. Κι αυτή με τη σειρά της ενδυναμώνει την εμπιστοσύνη μας στην πληροφορία που προσδιορίζεται ποσοτικά.

Η προκατάληψη της πιθανότητας. Μας αρέσει να πιστεύουμε ότι είμαστε πιο τυχεροί από τους άλλους και ότι μπορούμε να καταπολεμήσουμε τις ανισότητες (άτομα με κατάθλιψη τείνουν να πιστεύουν το αντίθετο). Αυτή η αισιοδοξία είναι επίσης γνωστή ως η προκατάληψη του τζογαδόρου.

Αν στρίψεις ένα νόμισμα, και φέρεις κορώνα 9 φορές στη σειρά, οι περισσότεροι άνθρωποι θα στοιχηματίσουν πολλά λεφτά ότι την επόμενη φορά θα είναι γράμματα. Φυσικά, οι πιθανότητες παραμένουν ίδιες κάθε φορά που στρίβεις ένα νόμισμα: πάντα υπάρχουν 50 τοις εκατό πιθανότητες να φέρεις γράμματα.

Επίσης, όλοι κουβαλάμε “μαγικές” προκαταλήψεις από την παιδική μας ηλικία. Έτσι, πολλοί ενήλικες, κυρίως οι τζογαδόροι, έχουν πάνω τους διάφορα φυλαχτά (ένα τετράφυλλο τριφύλλι, ένα λαγοπόδαρο, ένα νόμισμα) που υποτίθεται ότι τους φέρνουν τύχη.

Η προκατάληψη της αιτίας-αποτελέσματος. Ο εγκέφαλός μας έχει την προδιάθεση να κάνει συνειρμούς ανάμεσα σε δύο γεγονότα, ακόμη κι όταν δεν υπάρχει κάποια σχέση μεταξύ τους. Αν πιεις κάποιο βότανο και σου περάσει το κρυολόγημα, τότε αποδίδεις την ανάρρωσή σου στο βότανο αυτό, έστω κι αν σε αυτό συνέβαλαν στην πραγματικότητα δεκάδες άλλοι άσχετοι παράγοντες.

Η προκατάληψη της ευχαρίστησης. Τείνουμε να πιστεύουμε ότι οι ευχάριστες εμπειρίες αντικατοπτρίζουν μεγαλύτερες αλήθειες απ’ ό,τι οι δυσάρεστες εμπειρίες. Εν μέρει επειδή τα κέντρα ευχαρίστησης του εγκεφάλου βοηθούν στον έλεγχο της δύναμης των αντιλήψεων, των αναμνήσεων και των σκέψεων.

Η προκατάληψη της προσωποποίησης. Δείχνουμε ιδιαίτερη προτίμηση στο να δίνουμε αρετές έμψυχων όντων σε άψυχα αντικείμενα. Επίσης. συνηθίζουμε να δίνουμε ανθρώπινη μορφή ή μορφή ζώου σε αφηρημένα ερεθίσματα (σκιές, συγκεχυμένους θορύβους, κ.λπ.). Αυτή η αντιληπτική και γνωστική λειτουργία πυροδοτεί διάφορες δεισιδαιμονίες.

Η προκατάληψη της αντίληψης. Ο εγκέφαλός μας υποθέτει αυτόματα ότι οι αντιλήψεις και τα πιστεύω μας αντιπροσωπεύουν αντικειμενικές αλήθειες για τον εαυτό μας και τον κόσμο. Εξ ου και η έκφραση “Αν δεν το δω, δεν το πιστεύω”.

Η  προκατάληψη της επιμονής. Όταν πιστεύουμε σε κάτι, επιμένουμε ότι είναι αληθινό, ακόμη κι όταν έχουμε στη διάθεσή μας στοιχεία που λένε το αντίθετο. Και όσο περισσότερο συντηρούμε ορισμένες πεποιθήσεις, τόσο πιο βαθιά εντυπώνονται στο νευρικό μας κύκλωμα.

Η προκατάληψη της ψευδούς μνήμης. Ο εγκέφαλός μας τείνει να συγκρατεί για περισσότερο χρονικό διάστημα ψευδείς απ’ ότι αληθείς μνήμες. Επίσης, είναι εύκολο να εμφυτεύσεις ψευδείς μνήμες σε άλλους όταν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες και οι πληροφορίες είναι αληθοφανείς.

Η προκατάληψη της θετικής μνήμης. Όταν αναπολούμε το παρελθόν, τείνουμε να ωραιοποιούμε τα γεγονότα και να τους δίνουμε μια πιο θετική δύναμη από την πραγματική.

Η προκατάληψη της λογικής. Έχουμε την τάση να πιστεύουμε επιχειρήματα που μας φαίνονται πιο λογικά. Επίσης, συνηθίζουμε να αγνοούμε πληροφορίες που δεν μας φαίνεται ότι βγάζουν νόημα. Όπως έχει πει ο Γουίλιαμ Τζέημς: “Κατά κανόνα, δεν πιστεύουμε τα γεγονότα και τις θεωρίες που φαίνονται άχρηστες”.

Η προκατάληψη της πειθούς. Όταν διαφωνούμε για κάποιο θέμα, πιστεύουμε συνήθως εκείνον που έχει πιο δραματικά και συναισθηματικά επιχειρήματα για μια άποψη. Ο εγκέφαλός μας τείνει να συντονίζεται με τους καλούς ομιλητές, με αποτέλεσμα αν κινδυνεύουμε να πιαστούμε αιχμάλωτοι των συναισθημάτων και των πεποιθήσεών τους.

Η προκατάληψη του πρώτου. Δίνουμε περισσότερο βάρος και θυμόμαστε πιο εύκολα ονόματα και πληροφορίες που αναγράφονται πρώτα σε μια λίστα.

Η προκατάληψη της αβεβαιότητας. Ο εγκέφαλός μας δεν συμπαθεί την αβεβαιότητα και την αοριστία. Γι’ αυτό, από το να μην είμαστε σίγουροι, προτιμάμε είτε να πιστεύουμε είτε να μην πιστεύουμε.

Η προκατάληψη των συναισθημάτων. Τα δυνατά συναισθήματα συνήθως παρεμποδίζουν τη λογική και την ορθή κρίση. Ο θυμός έχει την τάση να μας δημιουργεί την πεποίθηση ότι έχουμε δίκιο και το σωστό με το μέρος μας. Η αγωνία υπονομεύει αυτήν ακριβώς την πεποίθηση, ενώ η κατάθλιψη επισκιάζει τις αισιόδοξες πεποιθήσεις.

Η προκατάληψη της δημοσιότητας. Οι εκδότες βιβλίων, εφημερίδων και περιοδικών προτιμούν να εκδίδουν έργα με αίσιο τέλος, ενώ απορρίπτουν έργα με αρνητική έκβαση. Έτσι, μια έρευνα που δεν έχει επίδραση στον κόσμο έχει λιγότερες πιθανότητες να δημοσιευθεί σε σχέση με ένα εύρημα με θετικά αποτελέσματα. Μια άλλη διάσταση αυτής της προκατάληψης είναι η τάση των αναγνωστών να θεωρούν αυτόματα αλήθεια ό,τι δημοσιεύεται, ακόμη κι αν αποτελεί δημοσίευμα του κίτρινου τύπου.

Η προκατάληψη του τυφλού σημείου. Τελευταία, αλλά πολύ σημαντική, είναι η προκατάληψη που οι επιστήμονες αποκαλούν “προκατάληψη του τυφλού σημείου”. Οι περισσότεροι άνθρωποι αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν πόσες γνωστικές προκαταλήψεις έχουν στην πραγματικότητα ή πόσο συχνά πέφτουν θύμα αυτών τους των προκαταλήψεων.

Οι διαφημιστές και οι πολιτικοί έχουν πλήρη επίγνωση αυτών των τυφλών σημείων και στοχεύουν επίτηδες στις δικές μας προκαταλήψεις για να πουλήσουν τα προϊόντα ή τις ιδέες τους. Ως ένα βαθμό, όλοι μας χειραγωγούμε τους άλλους προκειμένου να τους πείσουμε να ενστερνιστούν τα δικά μας πιστεύω.

Το κάνουν οι γονείς με τα παιδιά τους, οι δάσκαλοι με τους μαθητές τους, οι ερευνητές με τους συναδέλφους τους, οι εραστές μεταξύ τους. Δυστυχώς, συχνά το κάνουμε χωρίς να συνειδητοποιούμε τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του άλλου.

Από το βιβλίο “Γιατί Πιστεύουμε” Άντριου Νιούμπεργκ και Μ.Ρ. Γουόλντμαν

Πηγή: psycheandlife2

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ – ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook

ΠΗΓΗ:https://www.e-synews.gr/wp/2020/03/10/tropoi-toys-opoioys-o-egkefalos-mas-diastrevlonei-tin/




Όλες οι ημερομηνίες για την καταβολή του επιδόματος 800 ευρώ, συντάξεων, υποβολή αιτημάτων στις πλατφόρμες

  • Ξεκινά από τη Μ. Τετάρτη 15 Απριλίου, η καταβολή του ειδικού επιδόματος των 800 ευρώ σε πάνω από 800.000 δικαιούχους. Όσοι εργαζόμενοι είτε δεν υπέβαλαν υπεύθυνη δήλωση είτε οι συμβάσεις τους τίθενται σε αναστολή σε μεταγενέστερο χρόνο, μπορούν να την  υποβάλουν έως και τα τέλη Απριλίου.
  • Μέσα στην Μ. Εβδομάδα οι επαγγελματίες και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων -έως πέντε εργαζόμενους- που έχουν πληγεί σημαντικά από την κρίση του κορονοϊού και είναι δικαιούχοι της έκτακτης αποζημίωσης των 800 ευρώ θα πρέπει να καταχωρήσουν το αίτημά τους στην ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ myBusinessSupport.
  • Από την Μ. Τετάρτη επίσης καταβάλλεται στους επιστημονικούς κλάδους η προκαταβολή των 400 ευρώ για το πρόγραμμα κατάρτισης, ενώ τα υπόλοιπα 200 ευρώ θα καταβληθούν μέχρι το τέλος του μήνα.
  • Την Μ. Τετάρτη, καταβάλλεται  το Δώρο Πάσχα, από τις επιχειρήσεις που δεν έχουν πληγεί. Υπενθυμίζεται ότι την προηγούμενη εβδομάδα δόθηκε η έκτακτη ενίσχυση σε 113.780 εργαζόμενους στα νοσοκομεία, τα Κέντρα Υγείας, το ΕΚΑΒ, τον ΕΟΔΥ, καθώς και σε όσους υπηρετούν στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
  • Την Μ. Πέμπτη θα καταβληθούν από το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων, αναδρομικά ποσά, που αφορούν μερίσματα του πρώτου τριμήνου,  συνολικού ύψους 2,8 εκατ. ευρώ, σε σχεδόν 4.000 νέους μερισματούχους, που η αίτησή τους υποβλήθηκε έως και τις 31 Ιανουαρίου 2020.
  • Ξεκινά μέσα στη Μ. Εβδομάδα η υποβολή αιτήσεων από τις επιχειρήσεις προς τις τράπεζες για την πληρωμή από το Κράτος των τόκων των ενήμερων δανείων για τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο.[Η πρόσκληση]

Συντάξεις

Προκειμένου να μην υπάρχει συνωστισμός στις τράπεζες, οι συντάξεις αυτό το μήνα θα καταβληθούν σε διαφορετικές ημερομηνίες. Ειδικότερα:

  • Οι συνταξιούχοι του Ι.Κ.Α., του Ο.Τ.Ε. και των Τραπεζών θα  πληρωθούν στις 22 Απριλίου και 24 Απριλίου με βάση τον τελευταίο αριθμό στον ΑΜΚΑ τους.
  • Οι συνταξιούχοι ΟΑΕΕ, Ο.Γ.Α. και ΕΕΤΑΑ στις 27 Απριλίου.
  • Οι συνταξιούχοι του Ν.Α.Τ., του Δημοσίου, της Δ.Ε.Η. και του ΕΤΑΠ Μ.Μ.Ε, στις 29 Απριλίου.

Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/48398/oles-oi-hmeromhnies-gia-thn-katabolh-toy-epidomatos-800-eyrw-syntaxewn-ypobolh-aithmatwn-stis-platformes




Ενας μήνας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: 95.692 εκπαιδευτικοί με ψηφιακές τάξεις, 643.871 συμμετοχές μαθητών καθημερινά

Το «στοίχημα» της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δείχνει να πετυχαίνει, όπως φανερώνουν τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το υπουργείο Παιδείας.

Στις ψηφιακές τάξεις των σχολείων συμμετέχουν πλέον δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί, ενώ σε εκατοντάδες χιλιάδες μετρώνται οι συμμετοχές των μαθητών στα ψηφιακά μαθήματα, καθημερινά. Με αφορμή τη συμπλήρωση ενός μηνός των προγραμμάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

«Η υγειονομική κρίση του κορωνοϊού δημιούργησε νέες ανάγκες, όπως και μεγάλες προκλήσεις και ευκαιρίες στο χώρο της εκπαίδευσης. Σπεύσαμε να διασφαλίσουμε τη δημόσια υγεία και, ταυτόχρονα, να οργανώσουμε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καθολικά σε όλες τις βαθμίδες και στην πιο ευρεία έως σήμερα κλίμακα. Στόχος μας να διατηρήσουμε ενεργή την εκπαιδευτική διαδικασία για μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές στις έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα και, παράλληλα, να αξιοποιήσουμε τη δυνατότητα για περαιτέρω καλλιέργεια και εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας.»

Δείτε τα αναλυτικά στατιστικά για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση:


Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download


Οι τρεις άξονες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Η κυρία Κεραμέως επισημαίνει ότι «από τις 11 Μαρτίου, οπότε και ανεστάλη η δια ζώσης διδασκαλία και λειτουργία όλων των εκπαιδευτικών δομών μετά τις συστάσεις των ειδικών, μέχρι σήμερα, θεμελιώσαμε ένα νέο σύστημα τηλεκπαίδευσης, ώστε να συνεχιστεί η μάθηση και στο σπίτι.»

Οπως τονίζει, «μαζί με τους υφυπουργούς, Σοφία Ζαχαράκη και Βασίλη Διγαλάκη, και τους Γενικούς Γραμματείς, κ.κ. Αναστασία Γκίκα, Απόστολο Δημητρόπουλο, Γιώργο Βούτσινο και Γιώργο Καλαντζή, συγχαίρουμε για άλλη μία φορά όλο το εκπαιδευτικό δυναμικό που υλοποιεί καθημερινά τη μάθηση στο σπίτι, αλλά και τους μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και τις οικογένειές τους, που αγκάλιασαν το νέο αυτό εγχείρημα. Μας γεμίζουν δύναμη και αισιοδοξία.»

Ανταποκρινόμενο στις ραγδαίες εξελίξεις, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σχεδίασε και υλοποίησε τάχιστα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε τρεις άξονες:

1. Σύγχρονη (τηλεκπαίδευση): απευθείας διδασκαλία και μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή, κινητού ή tablet. Για το σκοπό αυτό, διαμορφώθηκε και τέθηκε σε λειτουργία, για πρώτη φορά, παραμετροποιημένη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης.

2. Ασύγχρονη: διδασκαλία κατά την οποία ο/η μαθητής/τρια συνεργάζεται με τον/την εκπαιδευτικό σε διαφορετικό χρόνο από τη διαδικασία παράδοσης του μαθήματος ή δημιουργίας υλικού από τον/την εκπαιδευτικό, έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό και χρονοδιάγραμμα μελέτης μέσω διαδικτύου, σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες ή πλατφόρμες που παρέχει το Υπουργείο. Για το σκοπό αυτό, αναβαθμίζονται διαρκώς οι υφιστάμενες πλατφόρμες ασύγχρονης εκπαίδευσης, ώστε να ανταποκριθούν τεχνικά στον συσσωρευμένο όγκο νέων χρηστών και δεδομένων.

3. Εκπαιδευτική τηλεόρασηː σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την ΕΡΤ, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προχώρησε στην παραγωγή και προβολή τηλεοπτικών μαθημάτων που προβάλλονται μέσω της δημόσιας τηλεόρασης ΕΡΤ2, ως μία σύγχρονη, οπτικοακουστική εκπαιδευτική πρόταση. Απευθύνεται πρωτίστως σε μαθητές Δημοτικού.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε αριθμούς ανά βαθμίδα

Βάσει των πλέον πρόσφατων διαθέσιμων στοιχείων (δείτε εδώ τα απολογιστικά στοιχεία έως 9/4), η συμμετοχή μαθητών, σπουδαστών, φοιτητών και εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει ως εξής:

Α. ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Στη σύγχρονη εκπαίδευση:

  • 4.818.079 συμμετοχές μαθητών αθροιστικά σε ψηφιακές τάξεις,
  • 643.871 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις καθημερινά,
  • 54% αύξηση συμμετοχών μαθητών κάθε μέρα,
  • 95.692 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη,
  • 262.704 ψηφιακές τάξεις έχουν δημιουργηθεί αθροιστικά,
  • ως και 32.585 ψηφιακές τάξεις την ημέρα,
  • 17.428.668 λεπτά μαθημάτων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Στην ασύγχρονη εκπαίδευση:

  • Συμμετοχή μαθητών στις πλατφόρμες e-class: 668.420 / e-me: 357.913,
  • Συμμετοχή εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες e-class: 108.510 / e-me: 73.889,
  • Συνολικά περισσότεροι από 1.090.011 μαθητές και 166.949 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Εκπαιδευτική τηλεόραση:

  • Σταθερά υψηλή η τηλεθέαση της εκπαιδευτικής τηλεόρασης, που καθιέρωσε και υλοποίησε το Υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την ΕΡΤ. Ενδεικτικά, το μεσοσταθμικό ποσοστό τηλεθέασης στις των προγραμμάτων της εκπαιδευτικής τηλεόρασης της ΕΡΤ2 ήταν πάνω από 35%, με περισσότερους από 85.000 τηλεθεατές.

Β. ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ (με στοιχεία των 101 από τα 126 ΔΙΕΚ της χώρας)

  • 95% των μαθημάτων που διενεργούνταν διά ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση.

Γ. ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

  • 96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που σε ορισμένα ΑΕΙ αγγίζει το 99,7%,
  • το υπόλοιπο 3,65% αφορά σε μαθήματα αμιγώς εργαστηριακού ή κλινικού χαρακτήρα.

Πολλαπλή στήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας
Δωρεάν πρόσβαση σε διαδικτυακές σελίδες: Στην προσπάθεια ενδυνάμωσης, στο μέγιστο βαθμό, των τεχνολογικών επιλογών που διατίθενται σε όλους τους πολίτες υπό τις παρούσες συνθήκες, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ανταποκρίθηκαν στην πρωτοβουλία των συναρμόδιων Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, και παραχώρησαν πρόσβαση χωρίς χρέωση στις ιστοσελίδες που χρησιμοποιούνται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία.

Εξοπλισμός: Μέσω ΕΣΠΑ έχει ήδη δοθεί σημαντικός τεχνολογικός εξοπλισμός στην εκπαιδευτική κοινότητα, και κατατέθηκε με κατεπείγουσα διαδικασία και πρόταση συνολικού ύψους άνω των 20 εκ. € για κάλυψη μέσω ΕΣΠΑ δαπανών εξοπλισμού σχολικών μονάδων (tablets, laptops), δράσεων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, εξοπλισμού ΑΕΙ, εξοπλισμού οικονομικά ασθενών φοιτητών, στέγασης οικονομικά ασθενών φοιτητών. Επιπλέον, ιδιώτες και εταιρείες έχουν προβεί σε σημαντικές δωρεές για περαιτέρω άμεση ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας, εξοπλισμό ο οποίος είναι καθ’ οδόν για σχολεία της χώρας.

Διανομή συγγραμμάτων: Με την συνεργασία των εκδοτικών οίκων, εξασφαλίσαμε τα διδακτικά συγγράμματα του εαρινού 6μήνου να παραδοθούν δωρεάν κατ’ οίκον στους φοιτητές μας.

Τεχνική αναβάθμιση υποδομών Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου: Παράλληλα, με τη καίρια συμβολή του ΕΔΥΤΕ, αναβαθμίζονται οι υφιστάμενες υποδομές του ΠΣΔ, ιδίως με την επέκταση και λειτουργία του e-class από 1 σε 10 εξυπηρετητές (servers), ενώ μελετάται ως επόμενο βήμα και η χρηματοδότηση κεντρικής υποδομής υπολογιστικού νέφους (cloud) για τα σχολεία.

Ιδιωτικές εκπαιδευτικές δομές: στηρίζουμε έμπρακτα το προσωπικό και τους φορείς της ιδιωτικής εκπαίδευσης, καθώς και τις οικογένειες των μαθητών, με εξειδικευμένα μέτρα.

Περιορισμός εξεταστέας ύλης πανελλαδικών εξετάσεων: Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες, αναπροσαρμόσαμε την εξεταστέα ύλη για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Δύο επίπεδα τεχνικής και εκπαιδευτικής υποστήριξης: Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να απευθύνονται για βοήθεια στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην ομάδα υποστήριξης του σχολείου τους, που αποτελείται από τον διευθυντή και έναν τουλάχιστον εκπαιδευτικό πληροφορικής. Η ομάδα υποστήριξης του σχολείου μπορεί να επικοινωνεί με το Help Desk της Κεντρικής Ομάδας Τηλεκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

mathainoumestospiti.gov.gr: Δημιουργήσαμε, επιπλέον, ιστοσελίδα με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για τη δομή, το περιεχόμενο, την πρόσβαση και τη λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων.

Πηγή: iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/ellada/enas-minas-ex-apostaseos-ekpaideysis-sta-sholeia




Πρώτες βοήθειες για τσίμπημα μέλισσας, σφήκας (σφίγγας ή σφήγκας). Πώς να αφαιρέσετε το κεντρί; Αντιμετώπιση αλλεργικής αντίδρασης

του Ξενοφώντα Τσούκαλη, M.D, medlabnews.gr

Όταν μία μέλισσα τσιμπάει, χάνει το κεντρί της και πεθαίνει. Η σφήκα όπως μπορεί να επιφέρει πολλαπλά τσιμπήματα καθώς δεν αφήνει πίσω το κεντρί της. 

Τα τσιμπήματα αυτά μπορεί να έχουν σοβαρές αντιδράσεις σε αλλεργικά άτομα.Η θνησιμότητα μετά από τσίμπημα σφήκας ή μέλισσας οφεί­λεται στο γεγονός ότι τα θύματα μπορεί να πάθουν έμφραγμα της καρδιάς ή του εγκεφάλου, ή να πεθάνουν, λίγο μετά το τσίμπημα από αναφυλακτικό shock. Οι περισσότεροι θάνατοι που σχετίζονται με τσίμπημα (μέλισσες)  ή δάγκωμα (μόνον οι σφήκες) είναι το επακόλουθο αντιδράσεων υπερευαισθησίας, που προκαλούν αναφυλαξία ή αναφυλακτικό σοκ Η έναρξη των επικίνδυνων για τη ζωή του θύματος σημείων γίνεται μέσα σε 10 λεπτά από τη στιγμή του τσιμπήματος Η πρόκληση μαζικών τσιμπημάτων στο θύμα και η επακόλουθη δηλητηρίασή του, από το δηλητήριο του εντόμου, μπορεί να οδηγήσει στο θάνατο και σε μη αλλεργικά άτομα

Το τσίμπημα της σφήκας είναι πολύ ποιο επικίνδυνο όχι μόνο από αλλεργικής άποψης αλλά και μολύνσεως γιατί η σφίγγα τρώει νέκταρ αλλά και σάπια κρέατα και αποφάγια στα σκουπίδια με αποτέλεσμα η μεταφορά ενός μικροβίου με το τσίμπημα σε κάποιον άνθρωπο να είναι άμεση.


Τα τσιμπήματα από έντομα μέλισσας ή σφήκας προκαλούν μία τοπική φλεγμονώδη αντίδραση του δέρματος που είναι, αποτέλεσμα του δηλητηρίου που εισχωρεί στον οργανισμό μας με το κεντρί του εντόμου.

Τοπική κοκκινίλα, πρήξιμο πόνος ή φαγούρα είναι τα κύρια συμπτώματα στο σημείο του τσιμπήματος που μπορούν να διαρκέσουν από αρκετές ώρες μέχρι αρκετές ημέρες. Ευτυχώς στην πλειονότητα των περιπτώσεων τα τσιμπήματα αυτού του είδους δεν είναι επικίνδυνα και οι περισσότεροι από τους ενήλικες χρειάζονται αρκετές εκατοντάδες τσιμπημάτων τον ίδιο χρόνο για να κινδυνεύσουν.

Πρώτες βοήθειεςΕάν δεν είστε αλλεργικοί απλά αφαιρέστε το κεντρί. Αν είναι ορατό (πράγμα που σημαίνει ότι πρόκειται για μέλισσα, αφού οι σφήκες δεν αφήνουν πίσω τους το κεντρί), προσπαθήστε να το απομακρύνετε σπρώχνοντάς το πλάγια με τα δάχτυλά σας. MH χρησιμοποιήσετε τσιμπιδάκι γιατί είναι πιθανόν πιέζοντάς το να ελευθερώσετε περισσότερο δηλητήριο μέσα στην πληγή κι έτσι να πονέσει περισσότερο.   ΠΡΟΣΟΧΗ χρειάζεται να μην γίνει προσπάθεια αφαιρέσεως του κεντριού με πίεση (ζούληγμα) της περιοχής που είναι καρφωμένο με τα δάκτυλα ή με τα νύχια μας διότι μπορεί αντί να βγει το κεντρί προς τα έξω να σπρωχτεί ακόμα πιο βαθιά.

Καθαρίστε την περιοχή με προσοχή
Εφαρμόστε πάγο. Ακουμπήστε μια παγοκύστη για να αποφύγετε το πρήξιμο. 
Πάρτε κάποιο αντιισταμινικό ή κρέμα κορτιζονούχο για τη φαγούρα και κάποιο παυσίπονο για τον πόνο αν χρειάζεται. 
Εάν έχετε σοβαρή αναφυλακτική αντίδραση, ξαπλώστε και αφαιρέστε με πολύ προσοχή το κεντρί ώστε να μην διαχυθεί το δηλητήριο στους ιστούς και ζητήστε άμεσα ιατρική βοήθεια. 

Σημεία και συμπτώματα αλλεργικής αντίδρασης

  • Κνίδωση.
  • Κνησμός στα μάτια.
  • Συσφιγκτικό αίσθημα στο λαιμό και στο θώρακα.

Επείγοντα σημεία και συμπτώματα

  • Οίδημα του λάρυγγα, που προκαλεί δυσχέρεια αναπνοής.
  • Βήχας ή συριγμός.
  • Σοβαρή κνίδωση.
  • Κοιλιακές κράμπες, ναυτία και εμετός. Ελάττωση της αρτηριακής πίεσης που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια της συνείδησης.

Εάν το τσίμπημα είναι στο λαιμό ή στο στόμα, θα πρέπει να αντιδράσετε άμεσα, γιατί αν πρηστεί θα εμποδίζει τη δίοδο του αέρα. Γλείψτε ένα παγάκι ή να πιείτε άφθονο παγωμένο νερό. Αν διαπιστώσετε ότι  δυσκολεύεστε να αναπνεύσετε ή πρήζεστε στο πρόσωπο ή στο λαιμό, απευθυνθείτε στο πλησιέστερο νοσοκομείο. 
Εάν γνωρίζετε την ευαισθησία σας για την εμφάνιση αλλεργικού σοκ, συμβουλευτείτε προληπτικά τον γιατρό σας και έχετε πάντα μαζί σας κάποια φάρμακα πρώτης βοήθειας (όπως αντιισταμινικά, κορτιζόνη, κάποιο εισπνεόμενο βρογχοδιασταλτικό, ένεση αδρεναλίνης για σοβαρές περιπτώσεις).

Προσοχή: Αλλα κάνουμε σε μέλισσα και άλλα σε σφήκα

Αν δεν υπάρχουν φάρμακα χρησιμοποιήστε  μαγειρική σόδα, αμμωνία, ξίδι ή λεμόνι. Υπάρχει όμως διαφοροποίηση στη χρήση, αν μας τσιμπήσει μέλισσα βάζουμε αμμωνία ή πολτό από μαγειρική σόδα, γιατί το δηλητήριο είναι όξινο και με την αμμωνία εξουδετερώνεται. 
Στο τσίμπημα της σφήκας το δηλητήριο είναι αλκαλικό και με το ξίδι (όξινο) εξουδετερώνεται. 
Αν το κάνουμε ανάποδα είναι σαν να υποβοηθήσαμε το τσίμπημα.Να φοράτε ταυτότητα (λαιμό, χέρι) με την αλλεργική πάθηση σας και με τηλέφωνο επικοινωνίας με άτομο που είναι ενήμερο για το νόσημα σας σε περίπτωση απώλειας επαφής με το περιβάλλον.
Και λίγα λόγια για το δηλητήριοΈνας μεγάλος αριθμός μελετών έχει πραγματοποιηθεί για τη σύνθεση του δηλητηρίου των μελισσών. Ένα μεγάλο μέρος του βασικού προσδιορισμού των ενώσεων, της απομόνωσης τους και της μελέτης των φαρμακολογικών αποτελεσμάτων τους έγινε στη δεκαετία του ’50 και τη δεκαετία του ’60.

Το 88% του δηλητηρίου είναι νερό. Η γλυκόζη, η φρουκτόζη και τα φωσφολιπίδια που περιέχονται στο δηλητηρίου είναι παρόμοια με αυτά στο αίμα της μέλισσας (Crane, 1990). Τουλάχιστον 18 φαρμακολογικά ενεργά συστατικά έχουν περιγραφεί, συμπεριλαμβανομένων διάφορων ενζύμων, πεπτιδίων και αμινών. Το δηλητήριο από άλλα είδη Apis είναι παρόμοιο, αλλά ακόμη και τα δηλητήρια από τις διάφορες φυλές του κάθε είδους είναι ελαφρώς διαφορετικά το ένα από το άλλο. Η τοξικότητα του δηλητηρίου της Αpis cerana έχει αναφερθεί να είναι δύο φορές υψηλότερη από αυτό της Α.Mellifera

Πηγή: https://medlabgr.blogspot.com/2015/08/Bee-wasp-stings.html#ixzz6JURT3wW2




ΤΟ ΣΗΡΙΑΛ ΜΕ ΤΙΣ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ….ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΑΡΚΑΣ 13/04/2020

ΤΟ ΣΗΡΙΑΛ ΜΕ ΤΙΣ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ….ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΤΟ ΣΗΡΙΑΛ ΜΕ ΤΙΣ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ....ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΤΟ ΣΗΡΙΑΛ ΜΕ ΤΙΣ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ….ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΠΗΓΗ:https://www.facebook.com/352589524877216/photos/a.352594344876734/1895076097295210/?type=3&theater




ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΕΡΑ (ΑΡΚΑΣ) 13/04/2020

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΕΡΑ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΕΡΑ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΕΡΑ

ΠΗΓΗ:https://www.facebook.com/352589524877216/photos/a.352594344876734/1895358327266987/?type=3&theater




ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ: ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ BRETTON WOODS

ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ: ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ BRETTON WOODS

Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΑΚΡΑΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ ΣΤΙΣ 12-4-2020 ΤΟΝΙΖΕΙ ΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ BRETTON WOODS, ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΕΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ.

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ BRETTON WOODS ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΠΤΑΣΦΡΑΓΙΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΤΟ 1944.

Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΑΥΤΗ ΚΥΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ 766 ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 1945 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΦΕΚ 315 1945). ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΘΗΚΑΝ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ 2007 ΣΕ 115,5 ΤΡΙΣ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΕΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΦΤΩΧΕΙΑ.

Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΟΥ BRETTON WOODS
Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΟΥ BRETTON WOODS

Η 20Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΟΥ BRETTON WOODS. 40 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ.
Η 20Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΟΥ BRETTON WOODS. 40 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ.

Η 33Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΟΥ BRETTON WOODS. 25 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ
Η 33Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΟΥ BRETTON WOODS. 25 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.eurovouli.gr

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/esydpkm

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE:
https://www.youtube.com/channel/UC-PnN267t69dLHsdgDdsUrw/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ – ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook

ΠΗΓΗ:https://www.e-synews.gr/wp/2020/04/13/antigoni-lymperaki-chreiazomaste-ena-neo-bretton-woods/