Αυτές οι τροφές είναι απαραίτητες ακόμη και όταν κάνουμε δίαιτα

image_pdfimage_print

Αυτές είναι τροφές που οι διατροφολόγοι λένε πως μπορείς να τρως ακόμη και αν κάνεις δίαιτα και εξηγούν τους λόγους.

Βούτυρο
Μπορεί τα trans λιπαρά να δημιουργούν σοβαρά προβλήματα υγείας, αλλά υπάρχουν και καλά λιπαρά, όπως αυτά που βρίσκονται στο βούτυρο, που είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία σου. Μπορείς, λοιπόν, να τρως βούτυρο αλλά με μέτρο γιατί δεν πάει να είναι μια τροφή που περιέχει λίπος και επομένος οι μεγάλες ποσότητές της μπορεί να σου προσθέσουν βάρος.

Πατάτες
Οι πατάτες, η αλήθεια είναι, πως έχουν άσχημη φήμη. Οι πατάτες, όμως, αποτελούν εξαιρετική πηγή υδατανθράκων (ειδικά για όσους έχουν δυσανεξία στη γλουτένη που περιέχουν τα ζυμαρικά) και όταν τρώγονται σκέτες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες C και B6 καθώς και σημαντικά αντιοξειδωτικά. Το κλειδί βρίσκεται στον τρόπο που θα μαγειρευτούν. Προτίμησέ τις βραστές ή ψητές και πρόσεξε με την γαρνιτούρα. Μην το παρακάνεις με τη μαγιονέζα και το μπέικον. Προτίμησε να τις φας με λίγο σκορδάκι, κρεμμυδάκι και γιαούρτι.

Κόκκινο κρέας
Μπορεί να λένε πως δεν κάνει καλό η υπερκατανάλωσή του αλλά όταν τρώγεται με μέτρο είναι πολύ θρεπτικό. Περιέχει πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά και αποτελεί εξαιρετική πηγή σιδήρου. Επίσης, προσφέρει πρωτεϊνη στο σώμα η οποία είναι απαραίτητη για το χτίσιμο των μυών και των οστών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αρέσει σε %d bloggers: